Κυριακή 3 Ιανουαρίου 2010

ΚΑΛΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΘΕΟΥΣ

ΚΑΛΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΘΕΟΥΣ



ΖΕΥΣ

Ιδιότητες

Όλες (δικαιοσύνη, γάμος, γενναιοδωρία, αγαθά, υγεία, τύχη και ότι αφορά μια καλή ζωή).
Προστασία σε όλους τους τομείς.


Λιβάνια και καψίματα

Στύρακας, Γαρύφαλλο (μπαχαρικό)


Φυτά

Δρυς Βασιλικός Αλόη Γαρυφαλλα


Ζώα

Αετός Κριός Ερωδιός, Κούκος, Αίγα


Χρώμα - Ημέρα

Κόκκινο της πορφύρας Γαλάζιο - Πέμπτη


Κεριά

Κόκκινα Γαλάζια


Πέτρες

Καρνεόλης


Σύμβολα

Κεραυνός, Σκήπτρο, Κέρας Αίγας


Επίκληση

Θεέ Δια Πολυτιμημένε, Αθάνατε Βασιλέα και Τροφοδότη των Πάντων, Πατέρα Θεών και Ανθρώπων, ποικιλόμορφε, γιε του Κρόνου, που κυβερνάς τον Κεραυνό και τις μοίρες των ανθρώπων έλα ευνοϊκός σε μένα, με χαμογελαστό πρόσωπο, άνοιξε την τύχη μου και προστάτεψε με από τις δυσκολίες της ζωής, και δώσε μου ένα καλό ευτυχισμένο και υγιή βίο πλήρη αγαθών.

Γένοιτο

ΗΡΑ


Ιδιότητες

Γάμος Συζυγική πίστη Διατήρηση γάμου η σχέσης, Προστασία


Λιβάνια και Καψίματα

Διάφορα αρωματικά


Χρώμα

Λευκό Γαλάζιο Σκούρο πράσινο


Κεριά

Λευκά, Πράσινα, Γαλάζια


Φυτά

Ρόδια


Σύμβολα

Ρόδι, Κούκος Παγωνι


Ζωα

Κούκος Παγώνι, Λέαινα


Πέτρες

Σμαράγδι


Επίκληση

Έλα Θεά Ήρα, Βασίλισσα των Πάντων, ευτυχισμένη σύζυγος του Διός, και μητέρα των Θεών, να μου προσφέρεις, ευτυχισμένη συζυγική και συντροφική ζωή, και πάντα να προστατεύεις την κλίνη που μοιράζομαι με τον σύντροφό μου από κάθε απειλή, και να είσαι πάντα ευμενής και χαρούμενη προς εμένα.

Γένοιτο


ΑΦΡΟΔΙΤΗ

Ιδιότητες

Έρως Αγάπη Ομορφιά Γάμος Συντροφικότητα Γονιμότητα Καλές σχέσεις με το περιβάλλον


Λιβάνια και Καψίματα

Τριαντάφυλλο Κανέλλα Μόσχος Ζάχαρη Μανδραγόρας


Φυτά

Τριανταφυλλιά, Μυρτιά, Δεντρολίβανο, Λουΐζα


Ζώα

Περιστέρια


Χρώμα - Ημέρα

Ροζ Τουρκουάζ - Παρασκευή


Κεριά

Ροζ Τουρκουάζ Κοραλλί χρώμα


Πέτρες

Τυρκουάζ Κοραλλί (προστασία) Ροζ Χαλαζίας Κογχύλια, Κεχριμπάρι ( Ήλεκτρον)


Συμβολα

Ζώνη Κοχυλι


Επίκληση

Έλα Θεά Ουράνια Περίφημη και Σεβαστή Αφροδίτη που σκορπίζεις το χαμόγελο την ευτυχία τον έρωτα και την χαρά στους ανθρώπους, συνβοηθός και προστάτιδα στις προθέσεις μου που είναι αγνές και αποσκοπούν στην επιθυμία μου για ευτυχία έρωτα αγάπη γονιμότητα και καλή ζωή.

Γένοιτο


ΕΣΤΙΑ

Ιδιότητες

Αυτοσυγκράτηση, Συντήρηση σπιτιού, Διατήρηση περιουσίας, Προστασία, Οικογενειακή Αρμονία


Λιβάνια και Καψίματα

Διάφορα αρωματικά


Χρώμα

Λευκό


Κεριά

Λευκά

Σύμβολα

Το Τζάκι η Κουζίνα του σπιτιού, Καντήλι

Επίκληση

Έλα Θεά Εστία θυγατέρα του ισχυρού Κρόνου, εσύ που κατέχεις το μεγάλο και ιερό Πυρ, Αιώνια και Πολύμορφη και που είσαι πάντα το ισχυρό στήριγμα των ανθρώπων, προστάτεψε εμένα και το σπίτι μου από κάθε απειλή, και δώσε μου οικογενειακή ευτυχία, υγεία και αρμονία.

Γένοιτο

ΠΟΣΕΙΔΩΝ

Ιδιότητες

Ότι αφορά την Θάλασσα, τον Συναισθηματικό και Ψυχικό μας κόσμο, την Πνευματική ισορροπία. Προστασία από Σεισμούς και Πνιγμό, Ορμόνες και Τρέλα


Λιβάνια και Καψίματα

Στύρακας Σμύρνα


Φυτά

Όλα τα φυτά της θάλασσας


Χρώμα

Μπλε Γαλάζιο


Κεριά

Γαλάζια

Πέτρες

Όλες οι πέτρες της θάλασσας


Ζώα

Ότι υπάρχει στην θάλασσα, το Άλογο


Σύμβολα

Τρίαινα


Επίκληση

Άκουσέ με Θεέ Ποσειδώνα που κατέχεις την Γη και την Θάλασσα, πρωτότοκε γιε του Κρόνου. που κατοικείς στα έγκατα του Πόντου και κυβερνάς τους σεισμούς και τα συναισθήματα των ανθρώπων, προστάτεψέ με από θαλασσοταραχή, σεισμό πνιγμό και βοήθησέ με να έχω πνευματική και συναισθηματική υγεία και ισορροπία, και να είσαι πάντα ευμενής προς εμένα
και να μου δείχνεις το χαμογελαστό σου πρόσωπο

Γένοιτο





ΑΠΟΛΛΩΝ

Ιδιότητες

Υγεία, Μαντεία, Ενόραση, Τέχνες, Αυτογνωσία, Όραση, Θεραπεία, Μουσική, Προστασία από αρνητικές επιρροές. Ποίηση ,Μύηση Τοξευτική


Λιβάνια, Καψίματα

Αρσενικό λιβάνι, Δάφνη, Μανδραγόρας, Όπιο, Μανα


Φυτά

Δάφνη, Φοίνικας, Φαρμακευτικά βότανα


Χρώμα – Ημέρα

Χρυσό, Χρυσοκίτρινο - Κυριακή


Κεριά

Χρυσά, Χρυσοκίτρινα


Πέτρες

Τοπάζι, Ζαφείρι, Μάτι τίγρης, Διαμάντι.


Μέταλλο

Χρυσός


Ζώα

Γεράκι, Δελφίνι, Κοράκι, Κύκνος, Πύθωνας, Χελώνα, Λύκος


Σύμβολα

Λύρα, Τόξο, Δάφνινο στεφάνι, Δράκοντας


Επίκληση

Έλα Θεέ Απόλλωνα, γιε του Διός και της Λητώς, Φοίβε, Πύθιε. Τιτάνα, Δελφικέ Μάντη, με την Χρυσή Κόμη, Ολόλαμπρε, Φωτοδότη, Άνακτα Πάνα που βλέπεις τα Πάντα, Εσύ που Γεννήθηκες στην αγκαλιά του Αιγαίου, στην Αστερία που έγινε Δήλος, χάρισέ μου υγεία, καλή όραση εσωτερική και εξωτερική, αυτογνωσία, προστάτεψέ με και δίδαξέ με όταν εργάζομαι με τις Τέχνες σου, και έλα ευμενής σε μένα και δείχνε μου πάντα το χαμογελαστό σου πρόσωπο.

Γενοιτο

ΑΡΗΣ

Ιδιότητες

Θάρρος Ενεργητικότητα Μαχητικότητα Ανδρικές αρετές, Αθλήματα, Προστασία από εχθρούς, Προστατεύει από μολυσματικές ασθένειες. Κυβερνάει τα κοκάλα και το αίμα. Προστασία σε χειρουργικές επεμβάσεις.


Λιβάνια Καψίματα

Αρσενικό λιβάνι, Πιπεριά καυτερή


Φυτά

Σκόρδο Πιπεριά Γεράνι, Τομάτα, Φράουλα

Χρώμα-Ημερα

Κόκκινο, Τριτη


Κεριά

Κόκκινα


Πέτρες

Ρουμπίνι Γρανίτης Κόκκινος Ίασπις


Ζώα

Πετεινός, Σκυλιά


Σύμβολα

Όλα τα πολεμικά όπλα


Μέταλλο

Σίδηρος Ατσάλι


Επίκληση

Έλα Θεέ Άρη Ισχυρόκαρδε, Μεγαλοδύναμε, Ρωμαλέε, Άνακτα, που κρατείς τα όπλα, δώσε μου θάρρος και μαχητικότητα στους αγώνες της ζωής, κάνε με να αντέχω στην ώρα της μάχης προικίζοντάς με μέ την δύναμή σου, προστάτεψέ με από κάθε τραυματισμό, και προφυλάξε το σώμα μου από κάθε μόλυνση. Είθε να είσαι πάντα ευμενής σε μένα και να μου δείχνεις
την ειρηνική, χαμογελαστή σου πλευρά.

Γενοιτο

ΠΑΝΑΣ

Ιδιότητες

Ορμητικότητα, Αυθορμητισμός, Ανδρική γονιμότητα, Μαγεία, Σεξουαλική ικανοποίηση, Προστασία από αρνητικές επιρροές και πανικό, Ένστικτο, Παιδική ηλικία (στα αγόρια)


Λιβάνια και Καψίματα

Όλα


Φυτά

Όλη η φύση, αγριολούλουδα, μανδραγόρας


Χρώμα

Όλα τα χρώματα


Κεριά

Όλα τα χρώματα


Ζώα

Τράγος


Σύμβολα

Τα κέρατα του τράγου Αυλός


Επίκληση

Τον Θεό Πάνα καλώ τον Ορμητικό, τον Ενθουσιώδη, τον Ποιμενικό που κυβερνά την φανερή και απόκρυφη πλευρά της φύσης και όλων των όντων, να έλθει χαρούμενος και ευνοϊκός σε μένα, και να μου χαρίσει δύναμη ενθουσιασμό αγάπη για την ζωή, να βγάλει τον φόβο και τον πανικό από την καρδιά μου, να με προστατέψει από κάθε αρνητική επιρροή, και αν είμαι άξιος να μου αποκαλύψεις την απόκρυφη πλευράς της φύσης και των όντων.

Γενοιτο
ΕΡΜΗΣ

Ιδιότητες

Επικοινωνία Μαντεία μέσω αντικειμένων ( Ταρώ, Ρούνοι κλπ. ) Επαφή με τον κόσμο των πνευμάτων, Κέρδος, Εμπόριο, Τύχη, Προστασία, Μαγεία, Αποκρυφισμός, Λόγος, Εφηβεία, Μυηση, Διπλωματία, Οδηγός, Χρήμα, Εξυπνάδα, Πονηριά, Ψυχοπομπός Μνήμη, Υγεία, Λογοτεχνία, Υπολογιστές


Λιβάνια και καψίματα

Ασερνικο λιβάνι, Μαστίχα Περγαμόντο Μανδραγόρας Λεμόνι Κρόκος, Πατσουλί, Στύρακας

Ημερα
Τεταρτη


Φυτά

Λεμόνια, Αντράκλα Μανδραγόρας


Χρώμα-Ημερα

Όλα τα χρώματα και κυρίως Πράσινο και Κίτρινο Τεταρτη


Κεριά

Όλα τα χρώματα και κυρίως Πράσινο, και Κίτρινο


Πέτρες

Αχάτης, Αβεντουρίνης Αμαζονιτης


Ζώα

Σκύλος Αλεπού Καρακάξα Τσακάλι Φίδια, Σπουργίτια


Σύμβολα

Κυρήκειο


Μέταλλα

Υδράργυρος Αλουμίνιο


Επίκληση
Άκουσέ με Θεέ Ερμή Αγγελιοφόρε του Διός γιε της Μαίας, που κρατείς το Κυρήκειο Οφιούχε, Φίλε των ανθρώπων, Προφήτη του Λόγου, Πολυμήχανε, Ειρηνικέ, Οδηγέ, Φτερωτέ που κυβερνάς το εμπόριο και το κέρδος, Εσύ που γνωρίζεις τα μυστήρια του Άδη, προστάτεψέ με από κάθε κακό, απάλλαξέ με από τις μέριμνες τις ζωής, ώστε να έχω έναν αξιοπρεπή βίο, Φρόντιζε να μην μου λείπουν τα αγαθά του κόσμου τούτου, δώσε μου τύχη υγεία και ευμάρεια, βγάλε κάθε εμπόδιο από τον δρόμο μου και άνοιξε τον, οδήγησε με όταν περιπλανιέμαι σε απόκρυφα μονοπάτια ώστε να μην πάθω κακό, και δώσε μου το χάρισμα του λόγου της επικοινωνίας και της μαντείας.

Γενοιτο

ΑΘΗΝΑ

Ιδιότητες

Σοφία, Ευφυΐα, Πολιτική, Διάνοια, Προστασία Υγεία, Τέχνες, Δύναμη, Ειρήνη, Σταθερότητα Γάμος Δικαιοσύνη, Πολιτισμός, Δημοκρατία, Φιλοσοφία Λογική, Φρόνηση, Στρατηγική


Λιβάνια και Καψίματα

Στύρακας, Φύλλα ελιάς


Φυτά

Ελιά


Χρώμα-Ημερα

Πορφυρό, Λευκό, Πράσινο,Τριτη


Κεριά

Πορφυρά Λευκά Πράσινα


Πέτρες

Μάρμαρο, Μάργαρο


Ζώα

Κουκουβάγια Βόας


Σύμβολα

Περικεφαλαία, Κλαδί Ελιάς Γοργόνιο


Επίκληση

Άκουσέ με Θεά Αθηνά, Παλλάδα, Τριτογένεια, Τέκνο του Διός, Ισχυρή, Προστάτιδα της Αθηνάς που πήρε το όνομά της προς τιμή σου, δώσε μου υγεία, προστάτεψε την ύπαρξη μου ώστε να έχω αξιοπρέπεια και τιμή, απομάκρινε κάθε θλίψη, εχθρούς, φθόνο και αδικία από μένα, φρόντισε να έχω στην ζωή μου ήρεμη οικογένεια, σύζυγο, γονιμότητα, παιδιά, καλή φήμη, χαρά, αληθινές φιλίες, εξυπνάδα, ευγλωττία, ορθή σκέψη, λογική, δύναμη, και έλα κοντά μου χαμογελαστή και βοήθησε με να γίνω καλύτερος άνθρωπος και δώσε μου την εύνοιά σου.

Γενοιτο






ΔΙΟΝΥΣΟΣ

Ιδιότητες

Εξωστρέφεια, Υπερβατική συνείδηση, Οράματα Διασκέδαση, Θέατρο, Χορός, Τραγούδι, Συναναστροφές Κοινωνικότητα Γέλιο. Χαρά της ζωής, Γλέντια, Μυηση, Η Θεϊκή μας υπόσταση


Λιβάνια και Καψίματα

Στύρακας, Ασερνικο Λιβάνι, Κάνναβις, Ρετσίνι πεύκου


Χρώμα

Το κόκκινο του κρασιού


Κεριά

Το κόκκινο του κρασιού


Φυτά

Άμπελος, Κισσός, Ιξός, Πεύκο


Ζώα

Πάνθηρας Μαύρος ταύρος


Σύμβολο

Στεφάνι από κισσό, Τσαμπιά σταφυλιού


Επίκληση

Τον θεό Διόνυσο προσκαλώ, τον γιο του Διός, που έχει δυο φύσεις, τον Τριπλογεννημένο, τον Βακχικό Βασιλέα, τον Απόκρυφο, τον Αγνό, με την καλή πάντα διάθεση, τον ωμοφάγο, να έλθει χαμογελαστός καλοσυνάτος και ευπροσήγορος, παρέα με τους συντρόφους του στην συντροφιά μας.

Γενοιτο


ΑΡΤΕΜΙΣ

Ιδιότητες

Το στοιχειακό και ζωικό βασίλειο, Προστασία από αρνητικές επιρροές, Η Θεά Προστάτιδα των νεαρών κοριτσιών και των αγροτών, Βοηθάει στις γέννες, Δρα την νύκτα, Λύνει την μαγεία


Λιβάνια

Θυμιάματα λουλουδιών και καρπών, Στύρακας


Κεριά

Πράσινα, Ασημιά


Χρώμα – Ημέρα

Πράσινο, Ασημί - Δευτερα


Ζώα – Φυτά

Σκυλιά, Ελάφια, Γάτες - Κυπαρίσσι


Σύμβολα

Τόξο


Πέτρες

Αμέθυστος Μάτι γάτας, Φεγγαρόπετρα, Κρύσταλλος Χαλαζίας


Μέταλλο

Ασήμι


Επίκληση

Άκουσέ με Θεά Άρτεμης, Τιτανίδα, κόρη του Διός, που είσαι θορυβώδης, Ένδοξη Τοξεύτρια, Λαμπερή, Δίκτυννα, Προστάτρια των γεννήσεων, που λύνεις την μαγεία και αγαπάς τον οίστρο που είσαι κυνηγός και μας απαλλάσσεις από τις φροντίδες, που τρέχεις πολύ, και είσαι περίφημη τοξεύτρια, φίλη των αγροτών, που περιφέρεσαι την νύκτα. Εσύ Θεά που είσαι προστάτης των σκυλιών, η Κυδωνιάς η ποικιλόμορφη, έλα να μας σώσεις σαν φίλη χαμογελαστή και βοηθός όλων των μεμυημένων, φέρνοντας μας, ωραίους καρπούς, ειρήνη, την καλλιπλόκαμο Υγεία, και στείλε στις κορυφές των βουνών, κάθε κακό, μαγεία. ασθένεια, πόνο ψυχικό η σωματικό.

Γενοιτο





ΔΗΜΗΤΡΑ

Ιδιότητες

Μητρική αγάπη, Γονιμότητα, Πολλαπλασιασμός, Διδαχή Μυστηρίων Ζωής και Θανάτου, Προστασία από απόκρυφες αρνητικές δυνάμεις, Μύηση, Εργατικότητα.


Λιβάνια

Τριαντάφυλλο, Λεμόνι, Κάνναβης, Μαύρο λιβάνι


Φυτά

Ότι καλλιεργείται για τροφή, Καλαμπόκι, Μανιτάρια, Στάχια


Χρώμα

Κόκκινο της πορφύρας, Λευκό, Κίτρινο του καλαμποκιού, Μαύρο


Κεριά

Πορφυρά, Λευκά, Κίτρινα του καλαμποκιού, Μαύρα


Σύμβολα

Καλαμπόκι, Πυρσός, Στάχυ


Επίκληση

Εσένα καλώ Θεά Δήμητρα, που είσαι και Δαίμονας με πολλά ονόματα, μητέρα που αγαπάς τις κόρες και θρέφεις όλα τα παιδιά, που μας δίδεις εργατικότητα, και πλούτο, που δίδαξες πρώτους τους Έλληνες να καλλιεργούν την γη με αλέτρι ζωσμένο σε βόδια, συγκάτοικος του Διονύσου, που δένεις κάθε αρνητική ενέργεια, την διώχνεις μακριά από μας, και μας προστατεύεις, που αν και Χθόνια Θεά είσαι πάντα ευνοϊκή προς εμάς τους ανθρώπους και μας αγαπάς. Είθε να έρχεσαι πάντα κοντά μας, όμορφη στολισμένη με άνθη και καρπούς, να μας προστατεύεις, να μας διδάσκεις Θεά μονογενής και πολύτεκνος συνάμα γιατί όλους μας βλέπεις σαν παιδιά σου, και να μας φέρνεις πάντα ειρήνη ευνομία, ευτυχισμένα πλούτη, και την Βασίλισσα Υγεία.

Γενοιτο



ΗΦΑΙΣΤΟΣ

Ιδιότητες

Εφευρέσεις, Μηχανική, Επιδεξιότητα, Οικοδόμηση, Κατασκευές, Ξεσκεπάζει τις μηχανογραφίες, την προδοσία, και εκθέτει τους δράστες.


Χρώμα

Μπρούντζινο


Κεριά

Μπρούντζινο χρώμα


Μέταλλο

Μπρούντζος


Σύμβολα

Σφυρί, Αμόνι, Τανάλια, Κωνικός Σκούφος, Δίχτυ


Επίκληση

Εσένα καλώ Ήφαιστε ισχυρόκαρδε, μεγαλοδύναμε, που είσαι το άσβεστο πυρ, και ευρίσκεσαι παντού όταν οι άνθρωποι ασχολούνται με τις τέχνες που τους δίδαξες. Άκουσέ με μακάριε έλα σε μένα με έργα που φέρνουν χαρά και αποκάλυψέ μου ότι γίνεται εν αγνοία μου και εξέθεσε τους εχθρούς μου καλύπτοντξάς τους με το ιερό σου δίχτυ ώστε να μην μπορούν να διαφύγουν και κάνε τους ανήμπορους να με βλάψουν.

Γενοιτο



ΕΚΑΤΗ

Ιδιότητες

Θεά της Νύχτας και της Μαγείας, Κυριαρχεί στα τρίστρατα και στα σταυροδρόμια, Φυλάει τους περαστικούς από τις κακές οντότητες αν βρεθούν σε κίνδυνο και την επικαλεστούν.

Λιβάνια και καψίματα

Μαύρο λιβάνι, Λεμόνι, Κυπαρισσόμηλο

Κεριά

Κίτρινα της ώχρας, Μαύρα

Χρώμα-Ημερα

Κίτρινο της ώχρας , μαύρο Δευτερα

Φυτά

Νυχτολούλουδο, Κρεμμύδια, Κυπαρίσσια

Πέτρες

Αμέθυστος

Μέταλλο

Ασήμι

Προσφορές

Στραγάλια, Αυγά

Ζώα

Μαύρα σκυλιά

Σύμβολα

Μαύρος Σκύλος, Κίτρινο πέπλο

Επίκληση

Εσένα καλώ Θεά Εκάτη, που κυριαρχείς την νύκτα και λατρεύεσαι στους δρόμους και στα τρίστρατα, που βρίσκεσαι παντού, στον ουρανό στην θάλασσα και στην γη, και που η συντροφιά των νεκρών σε ενθουσιάζει, κόρη της Αστερίας και του Περσέως, προστάτιδα των σκυλιών, που είσαι ο κλειδοκράτορας του κόσμου αυτού. .Καθάρισε την ψυχή μου από κάθε κακή επιρροή κρατά μακριά τις κακές επιρροές και την μαγεία από μένα, άνοιξε την πόρτα της τύχης μου ώστε να μου έλθουν όλα τα καλά και δώσε μου υγιή ευτυχισμένο βίο πλήρη αγαθών.

Γενοιτο





ΤΥΧΗ

Ιδιότητες

Ότι ευχόμαστε καλό για την ζωή μας, οι Ευχές. Νέα όμορφη πλούσια ντυμένη με μια σφαίρα δεξιόστροφη στο κεφάλι, με δυο αριστερόστροφους τροχούς στα πόδια και κρατάει το κέρας της Αμάλθειας στα χέρια από το οποίο χύνονται όλα τα καλά της γης. Κινείται αιρούμενη στον κόσμο.


Επίκληση

Εσένα καλώ εδώ και τώρα Θεά Τύχη που είσαι αγαθή κυβερνήτισσα και διαμένεις σε όλη την γη, εσένα την βασίλισσα Άρτεμη, που καύχημά σου είναι η γέννησή σου από το αίμα του Ευβούλου, διότι από σένα εξαρτάται η ζωή μας αν είναι καλή η όχι. Γι’ αυτό Θεά σε παρακαλώ να έλθεις στην ζωή μου ευμενής γεμάτη από ευτυχία και με πλούσια δώρα.

Γενοιτο


ΠΕΡΣΕΦΟΝΗ

Ιδιοτητες

Θεα Κερασφορος της Ζωης και του Θανατου, Κορη Θεου Διος και Θεας Δημητρας Βασιλισσα του Αδου, Συζυγος του Θεου Πλουτωνος, Μητερα του Θεου Διονυσου, ειναι η ιδια η Αναγεννησις της φυσεως, και εχει σχεση με τις επαναγεννησεις. Σωτηρα Θεα.

Λιβανια

Λουλουδια διαφορα, Στυρακας

Προσφορες

Μελι Γαλα Πανσπερμια Γλυκα

Κερια

Πορφυρα

Χρωμα

Πρασινο της φυσης την ανοιξη, Πορφυρο, Χρυσο, Μαυρο

Φυτα

Ολη η φυση

Ζωα

Αιγα

Επικληση

Κλιθι Θεα Περσεφονη Βασιλισσα του Αδου, ομοκλινη του Ευδυνατου Πλουτωνος και μητερα του πολυμορφου Ευβουλεως.
Ακουσε αυτη την επικληση μου Θεα, προστατεψε με απο καθε απειλη που προερχεται απο το βασιλειο σου γιατι εσυ εισαι η μονη Ανασσα,
που κυβερνας τα καταχθονια, στειλε οτι κακο μου στελνουν πισω στους εχθρους μου, και μην αφησεις τιποτε ποτε ξανα κακο να με πλησιασει και χαρησε μου υγεια μακροβιοτητα, ευτυχισμενο βιο, τυχη, και πλουτο.

Γενοιτο

2 σχόλια:

  1. Φοιβη καλησπέρα , στην ΤΥΧΗ γιατι γραφεις -εσένα την βασίλισσα Άρτεμη- και στην Περσεφονη τι είναι -Κλιθι ?
    Ευχαριστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχεις συνεργαστεί με θεότητα και αν ναι για να σου μιλήσει πρέπει να την επικαλεστεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αναγνώστες

Αρχειοθήκη ιστολογίου